/resources/icons/rssgreen.png

Obsługa klientów:


OPONY TRAYAL

Informujemy, że wprowadziliśmy do oferty i stałej sprzedaży opony rolnicze i przemysłowe serbskiej firmy Trayal. Szczegółowa oferta, asortyment oraz przeznaczenie opon znajduje się w pod tym linkiem:
"Oferta Trayal"


Do pobrania:

Regulamin zgłaszania reklamacji oraz zwrotu towaru w Korurs Sp. z o.o.


Składanie zamówień:
Pozycje z promocji prosimy składać z zakładki promocje !!!

1.       Po zalogowaniu się należy przejść na zakładkę "Obsługa klienta". Po załadowaniu się strony należy przejść do okienka "Grupy i Podgrupy". Powskazaniu grupy towarowej wyświetlona zostanie lista towarów odpowiadających przygotowanej ofercie z wybranej grupy. W przypadku wybrania zakładki "Wszystkie towary" zostanie wyświetlona cała lista towarowa.

2.       Przy każdym z produktów znajduje się cena sprzedaży netto po rabacie. Po wskazaniu towaru, podaniu ilości i naciśnięciu przycisku "Aktualizuj koszyk" towar zostanie dopisany do koszyka. Ilość pozycji w koszyku jest uaktualniana na bieżąco po każdym wybraniu pozycji i aktualizacji koszyka.

3.       Po dodaniu towaru do koszyka należy wejść w zawartość koszyka i wybrać przycisk z napisem "Utwórz nowe Zamówienie". Po tej czynności zostanie utworzone zamówienie, w którym można dokonywać zmiany.

4.       W celu dodania nowych pozycji do istniejącego zamówienia należy po aktualizacji koszyka wejść w jego zawartość i po rozwinięciu okienka "Utwórz nowe lub wybierz z listy"  wybrać nasze zamówienie i nacisnąć przycisk "dodaj do zamówienia". Jeżeli na podstawie zawartości koszyka ma być utworzone nowe zamówienie, w polu 'Utwórz nowe lub wybierz z listy"  należy wybrać pozycje "Utwórz nowe zamówienie".

5.       W celu złożenia zamówienia należy przejść do zakładki "Zamówienia", gdzie zostanie wyświetlona lista zamówień. Po wskazaniu naszego zamówienia należy nacisnąć przycisk "Prześlij do akceptacji". W tym momencie rozpoczyna się realizacja zamówienia i nie można już w nim dokonać żadnych zmian z Państwa strony poprzez portal internetowy.

6.       Na liście zamówień znajdują się zarówno zamówienia zarejestrowane w systemie Logistyka jak i składane przez internet. Przy każdym z zamówień znajdują się znaczniki informujące o jego statusie. Zamówienie może być:

- w edycji;

- do akceptacji;

- zaakceptowane.

7.       Zamówienie o statusie w edycji może być modyfikowane. Można poprawić numer własny, uwagi, usunąć pozycje oraz całe zamówienie.

8.       Zamówienia wystawione w systemie Logistyka nie są dostępne do redakcji dla użytkownika internetowego.

 

  Do pobrania:
Formularz reklamacji ilościowej
Formularz reklamacji jakościowej
Formularz zwrotu towaru pełnowartościowego